Hoe krijg ik de juiste afdeling aan de lijn?

16-12-2021

Wij hebben recentelijk ons telefoonmenu veranderd, om klanten en leveranciers nog beter van dienst te kunnen zijn. Wij leggen u graag uit wat de nieuwe keuzes zijn en welke afdeling u per keuze aan de lijn krijgt. 

Voor het doorgeven van bestellingen, het helpen zoeken naar een onderdeel, vragen over backorders, zendingen etc.: toets een 1. U krijgt dan een medewerker van de binnendienst aan de lijn die u graag verder helpt. 

Bent u leverancier? Toets een 2 en u krijgt iemand van de afdeling Inkoop aan de telefoon. 

Heeft u vragen over een betaling? Toets dan 3, zodat iemand van de administratie u verder kan helpen. 

Voor vragen over automatisering toetst u een 4, zodat u doorverbonden wordt met iemand van de afdeling ICT. 

Heeft u vragen over de PartsNL-formule, een Easyfiks corner of winkelinrichting? Dan wordt u via toetskeuze 5 verder geholpen. 

Voor alle overige vragen kunt u het cijfer 6 intoetsen.

We horen graag van u! Team Beekman BV

Terug